اموزش های بورس و تحلیل بورس و تکنیکال بنیادی

اموزش های بورس و تحلیل بورس و تکنیکال بنیادی

اموزش های بورس و تحلیل بورس و تکنیکال بنیادی

اموزش های بورس و تحلیل بورس و تکنیکال بنیادی

سایت کامل و جامع آموزش های بورس و تحلیل های بورسی و آموزش تحلیل تکنیکال و بنیادی بورس

بایگانی
  • ۰
  • ۰

این روزها پیشرفت و توسعه تحلیل تکنیکال در ایران و به طور کلی در بخش های مختلف دنیا سبب شده که اکثر معامله گران روش تحلیل تکنیکال را در معاملات بازارهای مالی خود به کار بگیرند. کلیه معامله گران با هدف این که موفق به طراحی سیستم معاملاتی مخصوص به خود گردند در این زمینه مشغول فعالیت خواهند شد.

در اکثر اوقات معامله گران تکنیکالی قادر به طراحی سیستم شخصی خود شده و البته برخی مواقع نیز عده ای در این راه به بن بست خواهند رسید. برای استفاده معامله گران، سیستم های معاملاتی گوناگونی در اختیار بوده که آن ها به راحتی توانسته از آن ها بهره گرفته و معاملات موفقی را تجربه نمایند. از بین روش های سیستم معاملاتی پرطرفدار می توان به ایچیموکو اشاره نمود. این سیستم معاملاتی قابل استفاده در کلیه بازارهای مالی و فارکس بوده و در واقع بسیار موفق ظاهر شده است.

فیلم آموزش کامل ایچیموکو با اشکان منتخب
فیلم آموزش کامل ایچیموکو با اشکان منتخب

معامله گر توانسته به واسطه قدرت اولیه ایچیکومو اطلاعات بسیاری را به دست آورده و از آن ها بهره ببرد. بیشترین توجه و تمرکز این سیستم بر روی واکنش های قیمت بوده و این موضوع به عمیق تر شدن افق دید کمک بیشتری  خواهد نمود.

ایچیموکو در واقع ابزاری در تحلیل تکنیکال به شمار آمده که برای اولین بار در سال 1968 یک تحلیل گر توکیویی به نام گیوچی هوسودا آن را معرفی نمود. این سیستم به خوبی قادر بوده در نگاهی کلی تحلیلگر را از نمایی سریع از تمایل، قدرت و اندازه حرکت روند مطلع سازد.

سیستم معاملاتی ایچیموکو همچنین این امکان را داشته تا خطوط حمایت و مقاومت را ارائه داده، جهت و قدرت روند را مشخص ساخته و نقطه ورود و خروج را تعریف کند. این سیستم بعدها ابر ایچیموکو نام گرفت زیرا قدرت غالب آن در گرو ابری بوده که به منظور تعیین خطوط حمایت و مقاومت مورد استفاده قرار می گیرد.

فیلم آموزش کامل ایچیموکو با اشکان منتخب

در حقیقت ایچیموکو را می توان سیستمی معاملاتی برای عموم دانست که به راحتی می توان آن را درک نمود. به کمک ایچیموکو تردیدر به خوبی قادر به تشخیص احتمالات بیشتر از احتمالات کمتر خواهد بود و این موضوع سبب شده که شانس او برای تجربه یک معامله موفق افزایش یابد.

با ورود تحلیل تکنیکال به بازارهای مالی ایران ایچیموکو نیز به عنوان ابزاری موفق و کارآمد شناخته شد و تبلیغات گسترده ای در رابطه با آن صورت گرفت. ایچیموکو هنوز از نظر بسیاری از معامله گران ایرانی ابزاری قدرتمند برای تحلیل به شمار آمده و مورد استفاده بسیاری از تریدرها قرار می گیرد و استادان بسیاری به تدریس این مبحث می پردازند.

فیلم آموزش کامل ایچیموکو با اشکان منتخب

آموزش ایچیموکو با مهندس اشکان منتخب

در ادامه لینک ویدئوهای آموزشی مهندس اشکان منتخب که مدرس مبحث تحلیل تکنیکال بوده آورده شده که در این ویدئوها به صورت کاملا واضح و با بیانی ساده سیستم معاملاتی ایچیموکو را آموزش داده و شما توانسته به خوبی از این ویدئوها برای یادگیری ایچیموکو بهره بگیرید.

مقاله مرتبط : مجموعه فیلم آموزش تحلیل تکنیکال با اشکان منتخب

این را به خاطر داشته باشید که حتما نیازی نیست که شما برای خود یک سیستم معاملاتی شخصی داشته باشید و با استفاده از سیستم های معاملاتی رایج نظیر ایچیموکو نیز توانسته به موفقیت بسیاری در زمینه معامله گری بازارهای مالی دست یابید، تنها کافی است که به خوبی بر این روش معاملاتی مسلط شده و بتوانید به خوبی نسبت به آن شناخت پیدا نمایید.

 

ردیف عنوان لینک دانلود حجم
1 معرفی اجزای تشکیل دهنده لینک 119MB
2 تحلیل بر اساس چیکو اسپن لینک 161MB
3 تحلیل بر اساس تنکنسن و کیجنسن لینک 97MB
4 کیجنسن و تحلیل زمانی لینک 123MB
5 ابر کومو و تحلیل زمانی لینک 153MB
6 خطوط حمایت و مقاومت لینک 92MB
7 تحلیل زمانی بر اساس اعداد معجزه گر لینک 102MB
8 مروری بر مباحث لینک 131MB

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی